Tuesday, January 4, 2011

denodenně aneb dvacetčtyřisedm.

Když jsem měla obavy, že bych se mohla ze startu nového roku nudit, asi jsem byla pod vlivem tvrdých drog. Život je plný nečekaných nabídek a příležitostí a já se jich snažím využít. A nepřestává mě to bavit. Energii čerpám ze skrytého domácího zdroje kofeinových zásob, krabice s nápisem "tiramisu", partiček kvarteta a vědomostních her, večerního hledání pravdy ve sklenicích nápojů všeho druhu a občasného vystavování své pobledlé tváře ostravskému slunci.

Když jsem měla obavy, že zápisníky, deníky, notesy a diáře, které mi Ježíšek na povel mých rodinných příslušníku (kteří stále věří v mé literární střevo) nadělil nezvládnu nikdy zaplnit, asi jsem byla pod vlivem drog ještě tvrdších.

A když jsem si myslela, že zvládnu pojmout kvantum informací obsažené v bibli nové generace nazvané "Jak číst film" během čtrnácti dnů, k tomu zpracovat domácí práce a úspěšně projít přijímacím procesem vysněné univerzity, asi jsem byla pod vlivem drog tak tvrdých, že ani mohsova stupnice pro ně nemá pojmenování.

Nevadí. Já, můj počítač, mé zápisníky, má bible, má mobilní pravá ruka, můj fotoaparát, má kamera a můj půllitr americana Vám přejeme poklidné slunečné úterý plné tance a zábavy!







(můj diskoúkolníček, má bible, má havajská počítačová ruka, má strava, můj pitný režim)




Krásný den přeje tvrdě se učící Petra!

ps: Mám taky nárok na přestávky, ne....?!



A taky poznámka vydavatele...

Milé děti ostravské, přestaňte se nudit. Najděte si koníčky, záliby, sportovní aktivity, divadelní představení, vesmírné objevy... a přestaňte se nudit. Nejen pro můj klidný spánek, pro lepší svět, ale především pro Vaše psychické a fyzické zdraví.

S láskou Vaše Petra (která nemá rakovinu, šedesátiletého přítele ani nepracuje v Rumunsku s bezdomovci a drogově závislými.)


1 comment: