Saturday, June 18, 2011

Union Jack: Woo Woo WOOO


Přátelé... bolí mě hlava! Moc. Když mi bylo řečeno, že Garethova snoubenka je člověk, se kterým NIKDY V ŽIVOTĚ nechci pít alkohol, smála jsem se. Smích mě přešel. Po návratu domů v 8 ráno, velice nedostatečném spánku a Ryanově výborném nápadu mlátit se vším co vydává otravný zvuk u mé hlavy mi nezbývá než říct - AU. 


Tudíž dnešní příspěvek bude stroze strohý. V posledních týdnech jsem projezdila okolí. Utratila nekřesťanské peníze v Barnstaple (v záchvatu nakupování a v obležení nákupních tašek jsem nestihla vyfotit nic, kromě svého oběda), pořídila si nezbytně nutné pasové fotografie, nový telefon, snědla spoustu chinese a viděla nový díl Hangover (doporučuji!) v Ilfracombe, kam se poslední dobou vydávám docela často, pořídila si nového přítele (7,2 velikost, fiberglass povrch, minimal shape, ach!) a s novým přítelem vyrážíme do vln, kdykoliv nějaké jsou. Mám novou sousedku, nové spolupracovníky, další nové kamarády, budu se stěhovat, mé opálení začíná působit vtipně, bolí mě hlava, žaludek i každý jiný orgán mého těla, těším se, až si sním svou pizzu a vyrazím za Chrisem a Tomem spravit si svou vlastní soukromou hangover dalšími drinky. Po minulém týdnu, který byl docela poklidný tak tento týden vyhlašuji opět párty stav!!! Nyní už jen fotky... a do budoucna se můžete těšit na blogovou revoluci! Snad se bude líbit :)
 oběd v Barnstaple

 cesta na pláž 

 Mischa

 love

 písek písek písek

 yummi



 burrito

 surfieee



 Ilfra v mlze







No comments:

Post a Comment